Posturi Vacante

A N U N Ţ 
Nr. 605 / 20.02.2018 

Primăria comunei Săceni, judeţul Teleorman, organizează concursului de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional debutant in cadrul compartimentului contabilitate, impozite si taxe cadrul aparatului de specialitate al primarului: click aici

Dispozitia nr. 47 din 20.02.2018 privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional debutant in cadrul compartimentului contabilitate, impozite si taxe, prevazuta in statul de functii, constituirea comisiei de concurs si a comisiei de solutionare a contestatiilor si aprobarea bibliografiei: click aici

Nr.1146 / 13.04.2017 

Primăria comunei Săceni, judeţul Teleorman, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional debutant în cadrul compartimentului cadastru din aparatul de specialitate al primarului.

Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele :

Condiţii generale :
a) cunoaşte limba română, scris şi vorbit ;
b) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi ;
c) are capacitate deplină de exerciţiu ;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate ;
e) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: ingineria resurselor vegetale și animale, inginerie geodezică;
f) deține cunoştinţe operare calculator word, excel,power point, programe informatice, acces internet - nivel mediu;
g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice ;
h) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
i) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. 

Condiţiile de studii : o studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: ingineria resurselor vegetale și animale, inginerie geodezică. 

Condiţiile specifice : cunoştinţe operare calculator word, excel,power point, programe informatice ,acces internet - nivel mediu ;

Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: nu este necesară vechime în specialitatea studiilor. 

Concursul se va desfăşura în 3 etape:
  • selecţia dosarelor ;
  •  proba scrisă ;
  •  interviul . 
Proba scrisă este programată a se desfăşura la data de 15.05.2017, ora 1000 la sediul Primăriei comunei Săceni iar interviul la data de 17.05.2017, ora 1000 în aceeaşi instituție.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comunei Săceni în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III a, respectiv până la data de 04.05.2017.

Dosarele de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevazute la art.49 din H.G.R. nr. 611 / 2008, cu modificările şi completările ulterioare.

Bibliografia se afişează la sediul Primăriei Comunei Săceni, judeţul Teleorman.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Săceni, tel.0247337402, sau e-mail: saceni_tr@yahoo.com.

P R I M A R , 
Ing. VIȘĂNOIU MARIN

In conformitate cu prevederile legii nr 188/1999 rerepublicata, Primaria comunei Saceni, Judetul Teleorman organizeaza la sediul sau situat in com. Saceni, Sat Saceni, examenul de promovare in grad profesional superior celui detinut de inspector cl. I grad profesional principal, pentru o functie publica ocupata pe perioada nedereminata in cadrul compartimentului achizitii publice: click aici

Dispozitia nr. 147 din 30.05.2016 si Bibliografia privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior,in cadrul compartimentului buget - finante, impozite si taxe locale, contabilitate si casierie, prevazuta in statul de functii pentru anul 2016, aprobarea bibliografiei, constituirea comisiei de concurs si a comisiei de solutionare a contestatiilor
 
 Primaria comunei Saceni, judetul Teleorman, organizeaza la sediul sau in ziua de 29 iunie 2016 orele 10:00 - proba scrisa si in ziua de 04 iulie 2016 orele 10:00 - interviulconcurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional superior,in cadrul compartimentului buget - finante, impozite si taxe locale, contabilitate si casierie, prevazuta in statul de functii pentru anul 2016: click aici

nr. 2276 din 31 iulie 2014

          Primaria comunei Saceni, judetul Teleorman, in conformitate cu prevederile HGR nr. 286/2011, organizeaza la sediul sau in ziua de 17 septembrie 2014 orele 10:00, concursul pentru ocuparea functiei contractuale de sofer treapta de salarizare II, pentru microbuz transport elevi, pe perioada nedeterminata in cadrul Compartimentului Administrativ.

Conditii pentru participare la concurs si ocuparea postului:
a) cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de farnilie sau de unitatile sanitare abilitate;
1) studii generale, minim;
g) detine perrnis deconducere categoriile B si D;
h) detine atestat de transport persoane - Certificat de pregatire profesionala
i) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea vreunei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de computie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, eu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Pentru inscrierea la concurs candidatii care indeplinesc conditiile de mai sus vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata Primarului comunei Saceni;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor;
d) copiile documentelor care sa ateste detinerea perrnisului de conducere categoriile B si D;
e) copia atestatului de transport persoane - Certificat de pregatire profesionala
f) copia carnetului de munca, conforma eu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie;
g) cazierul judiciar ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata eu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
i) curriculum vitae.
Actele prevazute la pct.b. c si d vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Persoanele interesate vor depune dosarul de inscriere la concurs la Primaria comunei Saceni - Compartimentul Resurse Umane si Asistenta Sociala, incepand cu data de 01 august 2014 pana la data de 18 august 2014 inclusiv, intre orele 08.00 - 16.00.

Concursul se va desfasura in data de 17 septembrie 2014 orele 10.00 si va consta intr-o proba scrisa si o proba practica, Candidatii nemultumiti pot face contestatie in termen de cel mult 48 ore de la afisarea rezultatelor fiecarei probe.

Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina cel putin 50 de puncte la fiecare dintre cele doua probe. Se considera admis la concurs, candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acest post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.
In ziua concursului, candidatii vor avea asupralor actul de identitate.

Pentru relatii suplimentare, solicitantii se pot adresa la secretarul comunei Saceni sau la tel. 0247/337402 sau clic aici.