- 0247-337402
- 0247-337402
Coronavirus – COVID 19
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentioanrea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. TR
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Începând din 20 decembrie 2021, formularul digital de intrare în România poate fi completat electronic, accesând site-ul https://plf.gov.ro/
Banner de informare – Formularul digital pentru intrarea in Romania
Link You Tube cu filmulețul de promovare: click aici
Link către articolul de informare de pe pagina Prefecturii Portalul instituțiilor prefectului din Romania: click aici.
Stimați cetățeni! În contextul evoluției epidemiei cu COVID-19 și a măsurilor preventive adoptate la nivel național și local, vă solicităm ca relaționarea cu Primăria Comunei Săceni să se realizeze în principal prin mijloace telefonice și electronice: tel./fax. 0247.337.402 și e-mail: saceni_tr@yahoo.com, după caz. Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin! PRIMAR, Ing. VIȘĂNOIU MARIN
Precizari privind declararea si înregistrarea actelor de stare civila pe perioada starii de urgenta Vizualizare
Ordonanta militara nr. 3 din 24.03.2020 privind masuri de prevenire a raspandirii COVID-19: click aici
Apel voluntariat COVID-19: click aici
Actualizarea MODELULUI declarației pe proprie răspundere pe care trebuie să-l completeze românii pentru a putea ieși din casă privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, care a fost simplificat în privința datelor care necesită a fi completate. Puteţi downloada formularul aici. Documentul poate fi redactat/completat de pe PC/laptop în câmpurile predefinite, în formatul PDF, necesitând ulterior tipărirea și semnătura olografă a titularului.
https://cetrebuiesafac.ro/ este un ghid cu reguli de interacțiune, acțiune și comportament recomandate în timpul situației de urgență generată de pandemia COVID-19.
Masura izolarii la domicilu – izolarii COVID – 19 Vizualizare
Dispozitia nr. 51 din 23.03.2020 privind actualizarea componentei CLSU Vizualizare
Adresa nr. 3891 din 17.03.2020 privind luarii in evidenta si monitorizarii izolarii la domiciliu a cetatenilor romani care au calatorit in state cu peste 500 de cazuri confirmate de COVID – 19 Vizualizare
Hotararea nr. 1 din 12.03.2020 a CLSU Saceni privind aprobarea Planului de masuri suplimentare de combatere a noului Coronavirus Vizualizare
Masuri de preventie Coronavirus: Sfaturi privind utilizarea măștilor în comunitate, în timpul îngrijirii la domiciliu și în spitale în contextul situației actuale de circulație a noului coronavirus (2019-nCoV): click aici