- 0247-337402
- 0247-337402
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentioanrea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. TR
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Tabel punctaj final la concursul pentru ocuparea funcției de inspector clasa I – compartimentul cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 02.07.2024) Vizualizare
- Tabel punctaj interviu la concursul pentru ocuparea funcției de inspector clasa I – compartimentul cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 02.07.2024) Vizualizare
- Plan de interviu la concursul pentru ocuparea funcției de inspector clasa I – compartimentul cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 02.07.2024) Vizualizare
- Tabel punctaj probă scrisă pentru ocuparea funcției de inspector clasa I – compartimentul cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 02.07.2024) Vizualizare
- Borderou punctaj probă scrisă pentru ocuparea funcției de inspector clasa I – compartimentul cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 02.07.2024) Vizualizare
- Tabel din 25.06.2024 cuprizand rezultatele verificarii eligibilitatii candidatilor inscrisi la concurs Inspector clasa I grad profesional asistent compartiment cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 25.06.2024) Vizualizare
- Anunț nr. 2049 din 31.05.2024 privind concurs Inspector clasa I grad profesional asistent compartiment cadastru, urbanism și amenajarea teritoriului Vizualizare
- Raport final din 29.04.2024 al etapei de selecție dosare – concursul pentru ocuparea funcției publice de execuție inspector clasa I gradul profesional asistent – compartiment buget-finanțe Vizualizare
- Tabel din 29.04.2024 punctaj final obținut la concursul pentru ocuparea funcției publice de execuție inspector clasa I gradul profesional asistent – compartiment buget-finanțe Vizualizare
- Tabel din 29.04.2024 Punctaj obținut la proba interviu a concursului pentru ocuparea funcției publice de executie – inspector clasa I grad profesional asistent – compartimentul buget-finante Vizualizare
- Tabel din 29.04.2024 Punctaj obținut la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcției publice de executie – inspector clasa I grad profesional asistent-compartimentul buget-finante Vizualizare
- Anunt nr. 1084 din 29.03.2024 privind concurs Inspector clasa I grad profesional asistent compartiment buget-finante contabilitate Vizualizare
- Punctaj final la concursul pentru postul Consilier achiziții publice (Adaugat la data 14.03.2024) Vizualizare
- Punctajul obținut la interviu concurs pentru postul consilier achiziții publice (Adaugat la data 14.03.2024) Vizualizare
- Punctaj proba scrisa pentru functia consilier achiziții publice (Adaugat la data 14.03.2024) Vizualizare
- Barem varianta 2 lucrarea scrisă la concursul pentru ocuparea functiei de consilier achiziții publice (Adaugat la data 14.03.2024) Vizualizare
- Tabel rezultate verificare eligibilitate dosare concurs consilier achizitii publice – nr. 833 din 08.03.2024 Vizualizare
- Anunt nr. 500 din 09.02.2024 privind concurs Consilier achizitii publice clasa I grad profesional principal compartiment achizitii publice Vizualizare
- Dispoziția nr. 44 din 09.02.2024 privind constituirea comisiei de concurs consilier achizitii publice clasa I grad profesional principal compartiment achizitii publice Vizualizare
- Rezultatul concursului organizat pentru functia de asistent medical comunitar (Adaugat la data 19.10.2022) Vizualizare
- Tabel din 13.10.2022 privind selectie dosare concurs asistent medical comunitar (Adaugat la data 13.10.2022) Vizualizare
- Dispozitia nr. 221 din 22.09.2022 – anunt organizare concurs asistent medical comunitar (Adaugat la data 27.09.2022) Vizualizare
- Borderou din 06.06.2022 privind notare proba scrisa Inspector clasa I grad profesional debutant Compartiment contabilitate impozite si taxe Vizualizare
- Borderou din 06.06.2022 privind notare proba interviu Inspector clasa I grad profesional debutant Compartiment contabilitate impozite si taxe Vizualizare
- Proces verbal selecție dosare concurs inspector clasa I grad profesional debutant Compartiment contabilitate impozite si taxe (Adaugat la data 26.05.2022) Vizualizare
- Anunt nr. 1654 din 06.05.2022 organizare concurs inspector clasa I grad profesional debutant Compartiment contabilitate impozite si taxe Vizualizare
- Anexa 1 la Dispoziția nr.150 din 05 mai 2022 – documente, bibliografia si tematica concurs inspector clasa I grad profesional debutant Vizualizare
Model adeverinta pentru perioada lucrata pentru ocupare funcții publice (Adaugat la data 22.01.2021) Vizualizare
– Adresa nr. 5735 din 07.08.2019 Ministerul Sanatatii privind anuntul de recrutarea si selectia asistent medical comunitar Vizualizare
Dispozitia nr. 47 din 20.02.2018 privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea functiei publice de executie vacante de inspector clasa I grad profesional debutant in cadrul compartimentului contabilitate, impozite si taxe, prevazuta in statul de functii, constituirea comisiei de concurs si a comisiei de solutionare a contestatiilor si aprobarea bibliografiei: click aici
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele :
Condiţii generale :
a) cunoaşte limba română, scris şi vorbit ;
b) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi ;
c) are capacitate deplină de exerciţiu ;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate ;
e) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: ingineria resurselor vegetale și animale, inginerie geodezică;
f) deține cunoştinţe operare calculator word, excel,power point, programe informatice, acces internet – nivel mediu;
g) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice ;
h) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
i) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
Condiţiile de studii : o studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: ingineria resurselor vegetale și animale, inginerie geodezică.
- selecţia dosarelor ;
- proba scrisă ;
- interviul .
Proba scrisă este programată a se desfăşura la data de 15.05.2017, ora 1000 la sediul Primăriei comunei Săceni iar interviul la data de 17.05.2017, ora 1000 în aceeaşi instituție.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei comunei Săceni în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III a, respectiv până la data de 04.05.2017.
Dosarele de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevazute la art.49 din H.G.R. nr. 611 / 2008, cu modificările şi completările ulterioare.
Bibliografia se afişează la sediul Primăriei Comunei Săceni, judeţul Teleorman.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Săceni, tel.0247337402, sau e-mail: saceni_tr@yahoo.com.